mercredi 20 juillet 2011

UME GAIZTUAK - ENTZUIDAN

Arrasateri gorazarrez transkibatutako kanta, Ume Gaiztuak-en Entzuidan. Debilidadea sentitzen dut kanpotik makar itxura eman nahi baina barrutik on puskak eta zeharo samurrak diren taldeen aurrean...


Gaur goizean gosaltzerakoan
Kafesnea erori zait
Pakete bi tabako hartu ditut
Ta eguerdirako erre dut bat

Gauzak ez dijoaz ondo (Ez horixe!)
Nekatzen hasia naiz (Orain!)
Dirurik ez zaitu gelditzen (Badakizu!)
Ta zu nun sartu zara (Neska!)

Tabernatik irtetzerakoan
Txakurrak gaizki begiratu nau
Kotxeak ez dit nahi arrankatu
Ta etxeko giltza zait galdu

Gauzak ez dijoaz ondo (Ez horixe!)
Nekatzen hasia naiz (Orain!)
Dirurik ez zaitu gelditzen (Badakizu!)
Ta zu nun sartu zara (Neska!)

Kale eskinan ikusi zaitut
Lagunekin berriketan
Isilean hurbildu ta lau gauza
Esan dizkizut benetan

Gauzak hobeto dijoaz (Bai horixe!)
Ulertzen hasia naiz (Orain!)
Nire ondoan behar zaitut (Badakizu!)
Nirekin etorri haiz

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire