Hasierako desenfokea aparta iruditu zait: intsektuak imajinatzen nituen, intsektu grisak narrasean zulorik likatsuenean; baina, izatez, umeak ziren!, harlauzen inguruan korruan jolasten. O, inozentzia galdua!
Eta ondoren Dustin Hoffman eta, batez ere, Susan George, titimuturrak markatzen dizkion jertse estu horrekin.
Keinuak, begitarteak, begiradak eta aukeratutako hitzak egokienak iruditu zaizkit. Izan ere, hasierako minutu horiek badute ezinegonetik zerbait, hasierako momentu horiek film osoan inkomunikazioa eta esan gabeko hitzak diren erloju-bonbaren metxa balira bezala.
Sam Peckinpah ezagututa, susma daiteke ondorena.
P.d.: egitekoen artean geratzen da Xabier Montoiaren “Denboraren izerdia” eta Sam Peckinpah-ren filmografiaren arteko irakurketa konparatua…
P.d. (2, Wikipediatik): Perros de paja es una expresión, dicho o frase hecha, para referirse a aquellos que aparentan fuerza y poder y ocultan en realidad una naturaleza hueca y falsa. También para aquellos a quienes se utiliza para un fin sin su conocimiento.
El Cielo y la Tierra no tienen benevolencia,
para ellos los seres sólo son perros de paja.
El sabio no tiene benevolencia,
para él las gentes del pueblo sólo son perros de paja.Tao Te Ching, Lao Tse -V 49 A12-[1
para ellos los seres sólo son perros de paja.
El sabio no tiene benevolencia,
para él las gentes del pueblo sólo son perros de paja.Tao Te Ching, Lao Tse -V 49 A12-[1
En la China antigua los perros de paja (muñecos imitando perros que eran rellenados de paja) se utilizaban para las ceremonias rituales.[2] Estos muñecos eran una ofrenda a los dioses por lo que eran tratados, durante el ritual, con la mayor de las reverencias pero, una vez acabado, cuando ya no eran necesarios, eran pisoteados y abandonados.[3
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